Klacht melden

Wij doen ons uiterste best om alles rondom jouw zorg en zorgverzekering zo goed mogelijk te organiseren. Ben je toch niet tevreden over onze dienstverlening? Dan horen wij dit graag, zodat wij onszelf verder kunnen verbeteren. Met het formulier hieronder kun je een klacht bij ons melden. Je ontvangt dan direct een automatisch bevestigingsbericht. Binnen 3 werkdagen volgt daarnaast een persoonlijke bevestiging van de klachtencommissie met vermelding van het klachtnummer. Wij nemen jouw melding zo spoedig mogelijk in behandeling. Je ontvangt in ieder geval binnen zes weken een reactie van ons.

Telefoon
 

Wij helpen u graag, ook telefonisch. Dat is ZorgDirect!

Snel en persoonlijk

Van 8:00 tot 18:00 uur

E-mail




Het contactformulier

Binnen 5 werkdagen antwoord

ZorgAdvies
 

Zorgadvies nodig? ZorgDirect helpt je verder!

De ZorgGids; voor zorg en wachtlijstbemiddeling.
Meer over de ZorgGids

Wijziging doorgeven
 

Een wijziging doorgeven gaat heel makkelijk bij ZorgDirect

Persoonlijke gegevens of de gegevens van jouw zorgverzekering kun je eenvoudig zelf beheren.